КОНКУРСНІ ПИТАННЯ

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для перевірки знання законодавства під час іспиту кандидатів

в рамках проведення конкурсу на заміщення вакантних посад

посадових осіб місцевого самоврядування

Івано-Франківської селищної ради

                                                                                        

I. Питання на перевірку знання Конституції України

 

1. Основні розділи Конституції України.

2. Основні риси Української держави за Конституцією України.

3. Форма правління в Україні.

4. Визнання найвищої соціальної цінності України.

5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.

6. Об'єкти права власності Українського народу.

7. Найважливіші функції держави.

8. Державні символи України.

9. Конституційне право на працю.

10. Конституційне право на освіту.

11. Конституційне право на соціальний захист.

12. Конституційне право на охорону здоров'я.

13. Обов'язки громадянина України.

14. Право громадянина України на вибори.

15. Повноваження Верховної Ради України.

16. Повноваження Президента України.

17. Склад Кабінету Міністрів України .

18. Повноваження Кабінету Міністрів України.

19. Повноваження місцевих державних адміністрацій.

20. Статус прокуратури України за Конституцією України.

21. Система судів в Україні.

22. Система адміністративно-територіального устрою України.

23. Органи місцевого самоврядування в Україні .

24. Повноваження територіальних громад за Конституцією України .

25. Статус та повноваження Конституційного Суду України.

26. Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції України.

 

II. Питання на перевірку знання Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»

1. Поняття і система місцевого самоврядування.

2. Територіальні громади

3. Ради - представницькі органи місцевого самоврядування

4. Виконавчі органи рад

5. Матеріальна і фінансова основа місцевого самоврядування

6. Повноваження селищної ради

7. Селищний голова, його повноваження

8. Порядок формування рад

9. Сесія ради

10. Постійні комісії ради

11. Тимчасові контрольні комісії ради

12. Депутат ради

13. Виконавчий комітет ради

14. Акти органів місцевого самоврядування

15. Дострокове припинення повноважень ради.

16. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування.

17. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування.

18. Основні обов'язки посадової особи місцевого самоврядування.

19. Основні права посадової особи місцевого самоврядування.

20. Обмеження, пов'язані з прийняттям на  службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

21. Особливості   дисциплінарної   відповідальності  посадової особи місцевого самоврядування.

22. Присяга посадової особи місцевого самоврядування.

23. Класифікація  посад та ранги посадових осіб місцевого самоврядування.

24. Прийняття на посаду  посадової особи місцевого самоврядування;  випробування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування;  стажування.

25. Просування по службі посадової особи місцевого самоврядування.

26. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування.

27. Щорічні  та  додаткові  відпустки, соціально-побутове  забезпечення посадової особи місцевого самоврядування.

28. Відповідальність за порушення законодавства про  службу в органах місцевого самоврядування.

 

III. Питання на перевірку знання Закону України

 «Про запобігання  корупції»

 

1. Визначення термінів: корупція, близькі особи, конфлікт інтересів, корупційне правопорушення, неправомірна вигода.

2. Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення .

3. Особи, які прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

4. Національне агентство з питань запобігання корупції, його завдання, склад, порядок утворення та правова основа діяльності.

5. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції.

6. Обмеження щодо одержання подарунків

7. Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними

8. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

9. Обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування

10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

11. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів

12. Обмеження спільної роботи близьких осіб

13. Основні вимоги до поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

14. Вимоги щодо політичної нейтральності та неупередженості осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

15. Утримання від виконання незаконних рішень чи доручень

16. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

17. Інформація, що зазначається в декларації

18. Облік та оприлюднення декларацій, їх контроль та перевірка.

19. Повна перевірка декларацій.

20. Антикорупційна експертиза.

21. Спеціальна перевірка стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком

22. Порядок проведення спеціальної перевірки

23. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

24. Вимоги щодо прозорості та доступу до інформації

25. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та усунення їх наслідків.

 

IV. Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень селищної ради, її  апарату  та виконавчих органів.

 

Фінансовий відділ

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

  1. Якими нормативними документами керуються посадові особи фінансового відділу та відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради.
  2. Які основні завдання та функції фінансового відділу та відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради.
  3. Основні права та обов’язки посадових осіб фінансового відділу та відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

   4. Загальні вимоги до фінансової звітності.

   5. Подання та оприлюднення фінансової звітності.

   6. Первинні облікові документи та регістри бухгалтерського обліку

   7. Мета бухгалтерського обліку і порядок складання фінансової звітності в органах місцевого самоврядування.

 8. Початок і закінчення бюджетного періоду.

 9. З чого складається бюджетна система України.

 10. Захищенні статті видатків бюджету.

11. Порядок закриття рахунків після закінчення бюджетного періоду.

12. Які підстави для призупинення бюджетних асигнувань.

13. Бюджетний запит

14. Мета, терміни та порядок проведення інвентаризації.

15. Договір про матеріальну відповідальність.

16. Який розмір нарахування і утримання перерахувань до Пенсійного фонду, фонду безробіття, до фонду соціального страхування.

17. Захищені статті місцевих бюджетів.

18. Строки, періодичність і місце виплати заробітної плати

19. Поняття бюджету, місцевого бюджету, бюджетної установи та бюджетної системи України.

20. Складові частини бюджету.

21. Стадії бюджетного процесу та його учасники.

22.  Головні розпорядники бюджетних коштів.

23. Доходи місцевих бюджетів.

24.  Норми і гарантії в оплаті праці

25. Мінімальна заробітна плата, умови визначення, встановлення і перегляду розміру.

26. Видатки місцевих бюджетів.

27. Оплата відпусток.

   28.  Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки.

   29. Збалансування доходів і видатків місцевих бюджетів.

   30. Використання вільних бюджетних коштів та позабюджетних коштів селищної ради.

 

Відділ організаційного та кадрового забезпечення

 

1. Порядок підготовки та організаційне забезпечення  сесії селищної ради.

2. Порядок підготовки та організаційне забезпечення засідання виконавчого комітету селищної ради.

3. Порядок розгляду депутатських запитів, звернень та запитань.

4. Види звернень громадян, визначені законодавством України.

5. Терміни розгляду звернень громадян.

6. Які звернення не підлягають розгляду та вирішенню?

7. Особистий прийом громадян керівництвом селищної ради.

8. Порядок розгляду звернень громадян.

9. Розпорядники публічної інформації.

10. Терміни розгляду та задоволення запитів на отримання публічної інформації.

11. Оприлюднення публічної інформації розпорядниками.

12. Оформлення запитів на публічну інформацію.

13. Відмова і відстрочка у задоволенні запиту на інформацію.

14. Вимоги до звернень громадян.

15. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги.

16. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню.

17. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування.

18. Порядок ведення особових справ посадових осіб місцевого самоврядування.

19. Порядок ведення та зберігання трудових книжок посадових осіб місцевого самоврядування.

20. Тривалість щорічної відпустки посадових осіб місцевого самоврядування.

21. Стягнення за порушення трудової дисципліни. Строки застосування дисциплінарних стягнень.

22. Розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу.

23. Право працівника на щорічну відпустку, поділ щорічної відпустки на частини. Соціальні відпустки.

24. Порядок застосування дисциплінарних стягнень.

25. Порядок і умови надання щорічних відпусток.

26. Відкликання з відпусток, поділ і перенесення щорічних відпусток.

27.  Переважне право залишення на роботі при вивільненні працівників.

28. Розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк з ініціативи працівника.

29. Переведення на іншу роботу. Зміна істотних умов праці.

30. Випробування при прийнятті на роботу. Стоки випробування.

31. Вихідні, святкові і неробочі дні.

32. Додаткова відпустка працівникам, які мають дітей.

 

Юридичний відділ

 

  1. Основні завдання юридичної служби.
  2. Трудовий договір: строки та порядок його укладання. Трудовий контракт. Гарантії при укладенні, зміні та припиненні трудового договору.
  3. Підстави припинення трудового договору. Підстави і порядок розірвання трудового договору.
  4. Робочий час та час відпочинку. Види робочого часу, облік робочого часу. Компенсація за роботу у вихідні та святкові дні.
  5. Основні вимоги до управлінських документів, погодження управлінських документів.
  6. Захист персональних даних. Вимоги до обробки персональних даних. Порядок доступу до персональних даних .
  7. Доступ до публічної інформації. Порядок доступу до інформації. Суб’єкти відносин у сфері доступу до публічної інформації .
  8. Терміни розгляду заяв і скарг та відповідей на публічну інформацію.
  9. Поняття регуляторного акту, процедура його прийняття.
  10. Сфера застосування закону «Про публічні закупівлі», планування закупівель, тендерний комітет або уповноважена особа замовника.
  11.  Апеляція, строки апеляційного оскарження у цивільному та адміністративному судочинстві .
  12.  Жилі приміщення та житлові фонди. Органи управління житловим фондом. Форма участі громадян в управлінні житловим фондом.
  13.  Підстави для визнання громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Порядок обліку, надання жилих приміщень у будинках державної, комунальної і колективної власності.
  14.  Порядок звернення до суду (загальної юрисдикції та господарського).
  15.  Сторони в цивільному процесі, їхні права. Треті особи. Представники сторін і третіх осіб.
  16.  Підвідомчість та підсудність цивільних справ. Види підвідомчості і підсудності.
  17.  Процесуальні строки. Судові виклики і повідомлення.
  18.  Пред'явлення позову в цивільному процесі. Зустрічний позов. Підготовка та подання позову.
  19.  Зміст і форма позовної заяви в цивільному процесі. Наслідки подання позовної заяви, що не відповідає вимогам закону.
  20. Поняття договору оренди, його предмет.

 21. Представництво інтересів за довіреністю (форма, строк довіреності, припинення представництва, скасування довіреності).

22. Строки та терміни, визначення та обчислення.

23. Розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк з ініціативи працівника.

24. Розірвання трудового договору з ініціативи власника

25. Порядок вивільнення працівників

26. Трудові спори, що підлягають безпосередньому розгляду у районних судах

27. Порядок застосування дисциплінарних стягнень.

28. Порядок покриття шкоди, заподіяної працівником.

29. Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки

30. Заохочення за успіхи у роботі та за особливі трудові заслуги. Порядок застосування заохочень.

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Начальник відділу, адміністратор

 

1.Порядок надання адміністративних послуг.

2. Строки надання адміністративних послуг .

3. Основні завдання адміністратора .

4. Права, які має адміністратор.

5. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

6. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини.

7.Які документи подає до органу реєстрації особа або її представник для реєстрації місця проживання.

8.Підстави для призначення зняття з реєстрації місця проживання.

9. Перелік документів, що подає особа разом із заявою для здійснення зняття з реєстрації місця поживання .

10. Реєстрація місця перебування.

11. Підстави для відмови в реєстрації/знятті з реєстрації місця.

12. Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.

13. Накладання адміністративного стягнення на особу, яка надала недійсний паспорт громадянина України.

14.Накладання адміністративного стягнення за умисне зіпсування паспорта чи недбале зберігання паспорта, що спричинило його втрату.

15. Нормативні документи, якими керується адміністратор ЦНАП у повсякденній діяльності.

16. Основні вимоги до дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

17. Основні вимоги до порядку видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання документів дозвільного характеру.

18. Підстави для анулювання документа дозвільного характеру за рішенням адміністративного суду.

19. Відповідальність у сфері видачі документів дозвільного характеру

20. Визначення термінів : адміністративна послуга, суб’єкт звернення, суб’єкт надання адміністративної послуги.

21. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг.

22. Принципи державної політики у сфері надання адміністративних послуг .

23. Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг.

24. Інформація про адміністративні послуги.

25. Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг.

26. Документи, які подає суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги.

27. Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір).

28. Центр надання адміністративних послуг.

29. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг.

30.  Реєстр адміністративних послуг

31. Єдиний державний портал адміністративних послуг.

32. Фінансове та інше забезпечення надання адміністративних послуг.

 

Держаний реєстратор

 

1.  Сфера застосування Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

2.  Засади державної реєстрації прав.

3.  Речові права та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації.

4.  Нерухоме майно, щодо якого проводиться державна реєстрація.

5.  Система органів та суб’єктів, які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації прав.

6.  Державний реєстратор.

7.  Прийняття рішення державним реєстратором.

8.   Державний реєстр прав.

9.   Структура Державного реєстру прав.

10.  Відкриття та закриття розділів Державного реєстру прав у разі поділу, виділу частки, об’єднання, знищення об’єкта нерухомого майна.

11.  Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна.

12 . База даних заяв.

13.  Реєстраційна справа .

14.  Проведення державної реєстрації прав.

15.   Строк державної реєстрації прав.

16. Подання документів за заявами у сфері державної реєстрації прав.

17. Отримання документів за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

18. Вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації.

19.  Зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав.

20.  Відмова в державній реєстрації прав.

21.  Зупинення державної реєстрації прав.

22.  Внесення записів до Державного реєстру прав, змін до них та їх.

23. Підстави для державної реєстрації прав.

24.  Особливості державної реєстрації прав на земельні ділянки державної, комунальної власності.

25.  Особливості державної реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки, право власності на які виникло та оформлено в установленому порядку до 1 січня 2013 року.

26.  Особливості державної реєстрації права оренди на нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки.

27.  Особливості державної реєстрації прав на об’єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках та збудовані до 5 серпня 1992 року.

28.  Надання інформації з Державного реєстру прав.

29.  Плата за проведення державної реєстрації прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру.

30. Відповідальність у сфері державної реєстрації прав.

31.Порядок надання адміністративних послуг.

32. Строки надання адміністративних послуг.

 

Відділ соціально-економічного розвитку та інвестицій

 

1. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу соціально-економічного розвитку та інвестицій селищної ради.

2. Які основні завдання та функції відділу соціально-економічного розвитку та інвестицій селищної ради.

3. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу соціально-економічного розвитку та інвестицій селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

4. Поняття інвестицій та їх види.

5. Що таке інноваційна діяльність.

6. Визначення Європейської інтеграції.

7. Яка закупівля вважається спрощеною у відповідності до закону.

8. Що таке концесія.

9. Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі туризму.

10. Умови створення індустріальних парків.

11.  Регіональні стратегії розвитку.

12. Договір про закупівлю, умови та порядок внесення змін.

13. Оскарження процедур закупівель.

14. Визначення співробітництва територіальних громад.

15. Чим відрізняється спрощена закупівля від інших процедур закупівель.

16. Що таке зовнішньоекономічна діяльність? Види зовнішньоекономічної діяльності.

17. Суб’єкти та сфери співробітництва територіальних громад.

18. Відповідальність у сфері закупівель.

19. Що таке індустріальний парк.

20. Як зареєструватися в cистемі електронних публічних закупівель Prozorro?

21. Допорогові закупівлі.

22. Поняття суб’єкт малого підприємництва.

23. Що таке економічна конкуренція.

25. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі».

26. Які організаційно-правові форми підприємства ви знаєте.

27. Яким чином здійснюється планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів.

28 . Етапи проведення спрощеної закупівлі у системі.

29. Виробниче планування та бізнес-план підприємства.

30. Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі.

31. Що таке регуляторна діяльність, регуляторний акт.

32. Назвіть основні показники рентабельності, які характеризують ефективність діяльності підприємства.

33. Поняття монопольного (домінуючого) становища суб’єкта господарювання.

34. Визначення інтелектуальної власності.

35. Процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

 

Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального

господарства та управління майном

 

1. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради.

2. Які основні завдання та функції відділу містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради.

3. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу містобудування, архітектури та ЖКГ селищної ради селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

4. Які органи  уповноважені розглядати справи про правопорушення у сфері містобудування?

5. Яка відповідальність передбачена законодавством за виконання будівельних робіт, що не відповідають державним стандартам, нормам і правилам або проектним рішенням?

6. Визначення понять «об'єкти містобудування», «об'єкти будівництва», «суб'єкти містобудування».

7. Види містобудівної документації.

8. Категорії складності об’єктів  будівництва.

7. Перелік проектної, нормативної та виконавчої документації, яка в обов'язковому порядку повинна бути на об'єкті будівництва.

9. Яким документом визначається право забудовника на виконання будівельних робіт та яким органом влади він видається ?

10. Перелік документів, які необхідно надати для отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

11. Правила забудови територій.

12.Основні вимоги прийняття в експлуатацію об’єктів.

13. Що належить до об’єктів та суб’єктів авторського права в галузі архітектури.

14. Порядок здійснення архітектурної діяльності.

15. Як здійснюється містобудівний кадастр населених пунктів.

16. Функції державного архітектурно-будівельного контролю.

17. Повноваження виконавчого комітету селищної ради  в галузі житлово-комунального господарства.

18. Що таке Державні будівельні норми України?

19. Право комунальної власності.

20. В яких випадках припиняється газопостачання споживачам?

21. Визначення поняття «житлово-комунальні послуги».

22. Права і обов’язки виконавців комунальних послуг.

23. Що передбачає благоустрій населених пунктів?

24. Порядок видалення дерев, кущів, газонів та квітників у населених пунктах.

25. Вулична та дорожня мережа, і її призначення.

26. Які роботи виконуються при проведенні благоустрою населених пунктів?

27. Які вимоги до належного утримання кладовищ?

28. Спеціалізована дорожня техніка.

29. Порядок складання та затвердження актів виконаних робіт ?

30. Що охоплює поняття озеленення населеного пункту?

31. Що ви розумієте під малими архітектурними формами і де їх розміщують?

32. Вимоги до місць масового відпочинку.

33. Протиожеледний матеріал, його компоненти та призначення.

34. Несанкціоновані звалища та їх визначення.

 

Відділ земельних ресурсів та екології

 

  1. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу земельних ресурсів та екології селищної ради.
  2. Які основні завдання та функції відділу земельних ресурсів та екології селищної ради.
  3. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу земельних ресурсів та екології селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).
  4.  Категорії земель України за основним цільовим призначенням.
  5.  Підстави набуття права власності на землю із земель державної та комунальної власності.
  6.  Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.
  7.  Порядок погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
  8.  Особливості надання громадянам у власність та користування земельних ділянок для ведення садівництва та городництва .
  9.   Право  на оренду земельної ділянки.
  10.  Договір оренди землі та строк його дії .
  11.     Істотні   умови   договору оренди землі.
  12.  Орендна плата за землю та її форми.
  13.  Суб’єкти права власності на землю .
  14.  Обов’язки власників землі та землекористувачів.
  15.  Право постійного користування земельною ділянкою.
  16.  Обмеження прав на земельну ділянку.
  17.  Документ,  що  посвідчує  право  на земельну  ділянку.
  18.  Підстави та порядок припинення прав на земельну ділянку.
  19.  Поняття земельного сервітуту, суперфіцію, емфітевзису.
  20.  Порядок нарахування та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва
  21.  Встановлення водоохоронних зон, прибережних захисних смуг та правовий режим їх використання.
  22.  Перехід права власності та права користування землею при переході права на будівлі і споруди.
  23.  Склад та особливості правового режиму використання земель житлової та громадської забудови.
  24.  Розробники документації із землеустрою.
  25.  Призначення та завдання ведення Державного земельного кадастру.
  26.  Державна реєстрація земельної ділянки .
  27. Види топографо-геодезичних та картографічних робіт при веденні Державного земельного кадастру.
  28. Види топографо-геодезичних та картографічних робіт при виконанні робіт із землеустрою.
  29.  Загальна схема побудови планових геодезичних мереж.
  30.  Суть побудови мереж методами полiгонометрiї. Визначення.
  31.  Суть побудови мереж супутниковими методами.
  32.  Класифікація планових геодезичних мереж.
  33.  Пряма геодезична задача.
  34.  Обернена геодезична задача.
  35.  Послідовність роботи на станції під час теодолітної зйомки.
  36.  Послідовність роботи на станції під час тахеометричної зйомки.
  37.  Порядок вимірювання кутів способом кругових прийомів.
  38.  Основні помилки, які виникають при вимірюванні кутів.

39. Повноваження місцевих рад у галузі охорони навколишнього природного середовища

40. Моніторинг навколишнього природного середовища

41.  Державний облік об'єктів, що шкідливо впливають на стан навколишнього природного середовища

42. Інформація про стан навколишнього природного середовища (екологічна інформація)

43.  Екологічні нормативи

44.  Загальне та спеціальне використання природних ресурсів

45.  Природні ресурси загальнодержавного і місцевого значення

46. Додержання екологічних вимог при використанні природних ресурсів

47.  Фонди охорони навколишнього природного середовища

48.  Екологічна безпека

49.  Екологічні вимоги до розміщення, проектування, будівництва, реконструкції, введення в дію та експлуатації підприємств, споруд та інших об'єктів

50.  Охорона навколишнього природного середовища при застосуванні засобів захисту рослин, мінеральних добрив, нафти і нафтопродуктів, токсичних хімічних речовин та інших препаратів

51.   Екологічна безпека транспортних та інших пересувних засобів і установок

52. Екологічні вимоги при розміщенні і розвитку населених пунктів

53.  Система природних територій та об'єктів, що підлягають особливій охороні

54. Природно-заповідний фонд України

55. Курортні і лікувально-оздоровчі зони

56. Рекреаційні зони

 

Відділ соціального захисту та охорони здоров’я

 

1.Основнi аспекти Закону України «Про державну соцiальну допомогу  малозабезпеченим  сiм’ям».

  1. Види державної соціальної допомоги відповідно до Закону України «Про державну допомогу сiм’ям з дiтьми».

3. Повноваження органів місцевого самоврядуванняу сфері соціального захисту населення.

4. Соціальні гарантії учасникам бойових дій.

5. Поняття  малозабезпеченостi  сiм’ї  та  межi  малозабезпеченостi.

6. На які пільги відповідно до чинного законодавства мають право інваліди

різних категорій, крім інвалідів війни.

7. Основнi  принципи  обчислення  середньомiсячного  доходу  на  кожного члена  сiм’ї.

8. Соціальні гарантії окремим категоріям громадян..

9. На яких  осіб  поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та якими пiльгами вони користуються?

10. Соціальні послуги населенню.

11. Соціальна інтеграція інвалідів.

12. Які  особи належать до учасників бойових дій  та  якими  пiльгами  вони користуються?

13.Які особи належать до інвалідів вiйни та якими пiльгами вони користуються?

14.Які особи належать до учасників вiйни  та  якими  пiльгами  вони користуються?

15.Хто  такi  ветерани  працi  та  якими  пiльгами  вони  користуються?

16.Що  таке  субсидiя? У яких випадках відмовляють у призначенні субсидії?

17.Хто має право на одержання субсидiю?

18.Пільги та компенсації громадянам, якi постраждали вiд Чорнобильської катастрофи.

19.Порядок призначення та виплати допомоги при народження дитини.

20.Порядок призначення допомоги по догляду за дитиною до 3-х років.

21.Порядок підготовки документів для представлення жінок на почесне звання «Мати-героїня».

22. Завдання опіки та піклування (ст.55 Цивільного кодексу України).

23. Фізичні особи,  над якими встановлюється опіка та піклування.

24. Категорія осіб, які належать до непрацездатних непрацюючих осіб, які проживають самі і яким житлову субсидію може бути призначено на понаднормову площу житла.

25. На який термін забезпечується інвалід автомобілем?

26. Робота  «мобільних  соціальних  офісів».

27. Функції  територіального  центру  соціального  обслуговування  (надання  соціальних  послуг)

28. Поняття  «одинока  мати», «соціальний  захист  одиноких  матерів».

29. Умови  призначення, термін дії  та перерахунок розміру  субсидій

30. Назвіть випадки,  коли  органом  соціального  захисту  населення  заявнику  можу  бути  відмовлено  у  наданні  державної  соціальної  допомоги  як  малозабезпеченій  сім»ї.

31. Види  пенсій

32. Види  державних  допомог

33. Санаторно-курортне  лікування   інвалідів,  умови  взяття  на  облік, забезпечення  путівками

34. Статус  ветеранів  праці  та  пільги  для  них

35. Порядок  проведення  та  об’єкти  моніторингу  створення  робочих  місць.

 

Відділ військового та паспортного обліку

 

1. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу військового та паспортного обліку селищної ради.

2. Які основні завдання та функції відділу військового та паспортного обліку селищної ради.

3. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу військового та паспортного обліку селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

4. Ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях.

5. Порядок постановки на військовий облік громадян призовного віку.

6. Мета ведення військового обліку.

7. Завдання військового обліку.

8. Види військового обліку.

9. Місце зберігання та види карток первинного військового обліку.

10. Повноваження відділу щодо організації роботи в умовах особливого періоду.

11. Облік та зберігання документів військового обліку.

12.  Відповідальність керівників установ за порушення військового обліку.

13. Відповідальність громадян за ухилення від виконання військового обов’язку.

14. Основні завдання та заходи територіальної оборони.

15. Підготовка та ведення територіальної оборони.

16. Призов громадян на військову службу.

17. Основи оборони України.

18. Діяльність місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування у сфері оборони.

19. Основні функції Збройних Сил України.

20. Організація і порядок проведення мобілізаційної підготовки та мобілізації.

21. Повноваження та функції місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування у сфері мобілізаційної підготовки та мобілізації.

22. Обов’язки підприємств, установ, організацій і громадян щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації.

23. Порядок проведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників.

24. Поняття реєстрації місця проживання або місця перебування особи

25. Ким здійснюється реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.

26. Перелік документів для реєстрації місця проживання особи.

27. Підстави для зняття з реєстрації місця проживання особи.

28. Перелік документів для зняття з реєстрації місця проживання особи.

29. Скасування реєстрації місця проживання особи.

30. Реєстрація місця проживання малолітньої особи.

31. Обов’язки громадян України щодо реєстрації місця проживання.

32.Підстави для відмови у реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання особи.

33. Перелік даних про особу, який вноситься до реєстру територіальної громади.

34. Доступ до інформації, що міститься у реєстрах територіальних громад.

35. Визначення поняття «надзвичайних ситуацій» техногенного та природного характеру.

36. Повноваження відділу щодо запобігання, прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.

 

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

 

1. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради.

2. Які основні завдання та функції відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради.

3. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

4. Як здійснюється  керівництво роботою навчальних закладів, що належать до сфери місцевого самоврядування.

5.  Порядок призначення начальника відділу освіти  на посаду та звільнення

6.   Підпорядкування начальника відділу освіти.

7.   Здійснення керівництва діяльністю відділу освіти.

8.  Яка персональна відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

9.   Ступінь відповідальності керівників підрозділів відділу освіти;

10. Якими нормативними актами в своїй роботі повинен керуватися працівник відділу освіти

11.  Як здійснюється керівництво відділом освіти

12. Затвердження положення про структурні підрозділи і посадові обов'язки працівників відділу.

13. Видання в межах своєї компетентності наказів, та організація  їх контролювання і їх виконання.

14. Розпорядження  коштами в межах затвердженого кошторису витрат;

15. Призначення на посаду і звільнення з посади працівників відділу, педагогічних працівників та керівників підвідомчих начальнику відділу  закладів освіти;

16. Забезпечення  закладів освіти педагогічними кадрами.

17. Організація  роботи нарад керівників навчальних закладів та робота колегії відділу освіти.

18. Підготовка питань, що стосуються освіти, для розгляду на сесіях сільської ради.

19. Порядок забезпечення організації літнього відпочинку дітей.

20. Організація   роботи  комісії з атестації педагогічних працівників.

21. Внесення  пропозицій щодо нагородження педагогічних працівників шкільних та дошкільних закладів.

22. Створення  умов для нормального функціонування навчальних закладів.

23. Підзвітність відділу освіти.

24. Структура та штатна чисельність  працівників відділу освіти.      

25. Визначення посадових обов’язків працівників відділу освіти.

26. Координація роботи методичного кабінету.

27. Розподіл обов’язків між працівниками відділу освіти.

28. Фінансування відділу освіти.

29 Основні форми щодо збереження повноцінного функціонування закладів культури клубного типу, бібліотек.

30. Делеговані повноваження  відділу   культури, молодіжної політики, спорту та туризму у сфері культури.

31.  Шляхи створення інноваційних закладів культури відповідно до запитів населення (молодіжні центри, центри дитячої творчості, музеї ужиткового мистецтва, клуби, кафе, клуби – бібліотеки, бібліотеки - музеї).

32. Заходи щодо підтримки обдарованої молоді.

33. Проведення атестації працівників закладів культури клубного типу та сільських будинків культури.

34. Організація дозвілля молоді. Роль молодіжних організацій та виконавчого комітету  з цього питання.

35. Види клубних закладів.

36. Шляхи розширення господарської самостійності будинків культури, клубів по основних організаційно-творчих засадах.

37. Організація проведення фестивалів, конкурсів, оглядів самодіяльної творчості, виставки творів образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва.

38. Поняття культурної спадщини.

24.  Соціальні гарантії працівників у сфері культури.

28.  Фізична культура і спорт - складова частина загальної культури суспільства .

29.  Завдання фізичної культури і спорту в Україні.

30.  Державне регулювання фізичної культури і спорту.

24.  Право громадян на заняття фізичною культурою і спортом.

31. Громадські засади у сфері фізичної культури і спорту.

32. Оздоровлення та відпочинок за кошти державного та місцевого бюджетів.

33. Види спорту. Спортивна класифікація.

34. Як повинно бути  організовано індивідуальне навчання та навчання хворих дітей вдома, інклюзивна освіта?

35.  Як вимоги до підготовки  та проведення державної підсумкової атестації?

36. Як ведеться  облік документів суворої звітності?

37. Як забезпечуються  загальноосвітні навчальні заклади   документами суворої звітності, як контролюється  правильність їх оформлення і видачі на місцях?

38. Як здійснюється  керівництво та контроль  за роботою з цивільної оборони в загальноосвітніх закладах?

39. Забезпечення  закладів освіти педагогічними кадрами.

 

Служба у справах дітей

 

  1. Основні принципи діяльності органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей.
  2. Профілактика правопорушень серед дітей.
  3. Кримінальна міліція у справах дітей.
  4. Приймальники-розподільники для дітей.
  5. Загальноосвітні школи та професійні училища соціальної реабілітації.
  6. Центри медико-соціальної реабілітації дітей.
  7. Спеціальні виховні установи Державного департаменту України з питань виконання покарань.
  8. Притулки для дітей служб у справах дітей.
  9. Джерела і порядок фінансування органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей.
  10. Матеріально-побутове і медичне забезпечення дітей у спеціальних установах для дітей.
  11. Охорона прав дітей під час здійснення профілактики правопорушень.
  12. Контроль за діяльністю органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей.
  13. Прокурорський нагляд за додержанням цього Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей».
  14. Функції служби у справах дітей.
  15. Дати визначення понять «дитина-сирота», «діти, позбавлені батьківського піклування», «статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування».
  16. Пріоритети форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування .
  17.  Повне державне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа.
  18. Органи опіки та піклування.
  19. Оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа .
  20. Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом.
  21. Участь органу опіки та піклування у захисті сімейних прав та інтересів.
  22.  Підстави позбавлення батьківських прав.
  23. Правові наслідки позбавлення батьківських прав.
  24. Управління майном дитини.
  25. Особи, які не можуть бути усиновлювачами.
  26. Діти, над якими встановлюється опіка, піклування .
  27.  Прийомна сім'я .
  28.  Дитячий будинок сімейного типу .  
  29. Якими нормативними документами керуються посадові особи відділу соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради.

30. Які основні завдання та функції відділу соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради.

31. Основні права та обов’язки посадових осіб відділу соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради (в залежності від посад, на які оголошений конкурс).

32. Органи і служби у справах дітей та спеціальні установи, які здійснюють соціальний захист і профілактику правопорушень серед дітей .

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь