Івано-Франківська селищна рада
Україна, Львівська область, Яворівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Івано-Франківська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном Івано-Франківської селищної ради

Дата: 23.11.2022 09:58
Кількість переглядів: 274

Фото без опису

Івано-Франківська селищна рада оголошує конкурс

 на заміщення вакантної посади начальника відділу  містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном

 Івано-Франківської селищної ради – 1 посада

 

Кваліфікаційні вимоги :

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.

          Вільне володіння державною мовою.

          Вміння працювати на персональному комп’ютері обов’язкове.

 

          Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають в Івано-Франківську селищну раду такі документи :

          - заяву про участь у конкурсі, в якій необхідно зазначити про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

          - заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

          - автобіографію;

          - три фотокартки розміром 4х6 см;

          - копії документів про освіту;

          - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування за попередній рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа державного зразка про середню/вищу освіту, в якому зазначено про вивчення предмету/дисципліни, що підтверджують знання української мови або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.

          - копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного номера;

          - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

          - копія трудової книжки ( у разі її наявності).

 

          Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (довідки, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

          Документи приймаються в робочий час з 24 листопада по 23 грудня 2022 року (декларацію в електронному вигляді кандидати подають самостійно).

Документи подавати у виконавчий апарат Івано-Франківської селищної ради за адресою : смт. Івано-Франкове, площа Ринок, 1.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою селищної ради.

          За інформацією звертатися за телефоном : (03259) 3-34-44.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь