Івано-Франківська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном Івано-Франківської селищної ради

  • 35

Івано-Франківська селищна рада оголошує конкурс

 на заміщення вакантної посади начальника відділу  містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном

 Івано-Франківської селищної ради – 1 посада

 

Кваліфікаційні вимоги :

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.

          Вільне володіння державною мовою.

          Вміння працювати на персональному комп’ютері обов’язкове.

 

          Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають в Івано-Франківську селищну раду такі документи :

          - заяву про участь у конкурсі, в якій необхідно зазначити про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

          - заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

          - автобіографію;

          - три фотокартки розміром 4х6 см;

          - копії документів про освіту;

          - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування за попередній рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа державного зразка про середню/вищу освіту, в якому зазначено про вивчення предмету/дисципліни, що підтверджують знання української мови або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.

          - копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного номера;

          - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

          - копія трудової книжки ( у разі її наявності).

 

          Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (довідки, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

          Документи приймаються в робочий час з 24 листопада по 23 грудня 2022 року (декларацію в електронному вигляді кандидати подають самостійно).

Документи подавати у виконавчий апарат Івано-Франківської селищної ради за адресою : смт. Івано-Франкове, площа Ринок, 1.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою селищної ради.

          За інформацією звертатися за телефоном : (03259) 3-34-44.